::Wonderland::
Welcome!


Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland.Do follow mw

Entries About FollowDashboard

Tagboard!

Put your CBOX codes here!


Credits!



Template: Dilla Eyra
Header By : Tyra
Edited By: Your Name
Others:   


2012 pls take me w/ you

                                              Sahabat sejati teman yang memahami *singing*

Hai,Holla and assalamualaikum all :)
lama tak update kan?hmm.im quite busy + jarang guna laptop sekarang.Hihi,semua sihat?saya sihat jeeee ,baru baru ni je demam *manja * haha.btw hows my life?kinda okay w eunick and hyorin :) now i fall in love w rahimanggg :) oh allah,save him :D hihi,gateii.nampak tak gambar kat atas tu?duedue acah acah cute kan?haha.ni masa extra class :) hmm.sebenarnya saye update blog ni sebab rindu,saya rindu tahun lepas,masa kita semua form two :) masa kitaorang enjoy,masa dekat situ takda kerja kursus and kite selalu lepak + ponteng .and the most important takda kelass tambahan *menyampah.jpg . 

                                                  saya comel gila nak mati*pengakuan benar

Allahurabi,sedih saya tengok nama tu :( Wana , Sinchan,Gemuk ,Pendek.sayaaa rindu awak.Hahaha.atau bahasa kiteorang *Eh babi,aku rindu mu beruk* hihi.agak kasar :) wadlek kate bestfriend :) hihihihi.Wan Nur Syazwana , it almost 1 year we sit together.iloveyou,susah senang sama sama.kena denda sama sama.buat hal sama sama.Hmmm.i just miss you.tahun ni deskmate saya namanya Tynah Basri. :P die gila tapi taksama macam wana.wanaa,aku sokmo bayang mu masuk asama pastu duduk dalam dorm sama.Allahurobbi,rindu nyaaa :'( wanaaa,im sorry pasal akhir tahun haritu :3 rabak kite gaduh.Sorry,imissyouuuuuuuuuuuuu but now kita dah okay tp aku tetap rindu mu .Ya allah,satukanlah kami ya allah :( hmmmmmmm,rindu , im speechless.


*dia comel tahap abadi.hmm :'(

*wana gila babeng :'(  im just sick bcoz i miss you bij !




*dalam kelas :P 

masa kelas tambahan.haha.rindu nak tangkap gambar same ngan wana gileee.rindu nak main phone dalam kelas.rindu semuanyaaa.allahuakbar :'( wana,mu tau dok aku pernah nangis masa math sebab aku dok faham and takdok orang nok ajor aku,aku selok nangis :'( ngadu ke zurin akim blablabla hor.dieorang pujuk aku :)
Yayyyy,hahahha.dap ahh belajor math ngan dieorang *sek laki.saya nak nak nak balik dueribuduebelas :P
hihihihi.tolong ah.huwaaaaaaaaaaaaaa :'(


*uglyyyy me :P
Abaikan muka cem sial.hahaha.saya acahacah hodoh,act sy comel *take a note.okay lah.gtg, i have to do my kerja kursus now.byeee.doakan saya tak rindu wana sampai demam okay byeeeeeee :*