::Wonderland::
Welcome!


Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland.Do follow mw

Entries About FollowDashboard

Tagboard!

Put your CBOX codes here!


Credits!



Template: Dilla Eyra
Header By : Tyra
Edited By: Your Name
Others:   


UPDATE :O

*dalam kelas 1krk3 :)

Hi holla heyyo and assalamualaikum,dah lama saya tak updated blog saya ni kan?hahahaha.i just miss blogging,as you know lah kan,this year im being PMR VICTIM so quite busy lah,futhermore i stay at hostel so jarang lah dapat online OH MY ENGLISH     kgedik.hahaha.petang ni dah kena check in villa kesayangan tu.ughh,kalau boleh kan saya taknak masuk lagi but bila duduk rumah saya lebih menderitaaa,hahaha.Y?because i have to do all things :3 basuh baju,jaga adik,jemur kain,masak and kemas rumah or whatever else,saya penat -.- kenapa saya kena buat semua tuu?sebab mama saya sakit and dia tak sembuh lagi,Mama,cepatlah sembuhh :( terseksa gila buat semua kerja ni and saya tak sentuh langsung homework balik rumah :3 Gahhhhhh,mampus lah nanti.Hmmmm,barubaru ni dah exam and you know what?result tak membanggakan langsung sebab saya selalu tidur masa exam and bila kertas nak kutip baru saya sibuk gunakan pistol saya untuk menembak.Whut?i know its wrong but .... im just too sleepy baby :P everyday in the class,im always sleep ,sampai matematik sikit jee dapat catch up 5/100 % je aku dapat  catch up matematik nii tau T___T swear,tak tipu and i got twentynine for mathematics.What a sadlife,whatever.aku tak mencapai penguasaan minima pun -.- Lol,ni semua garagara tidur dalam kelas punya pasal,tidur dalam kelas sebab takcukup tidur sebab tidur lambat sebab bergalok ngan awok dorm :) haha.my life?sibukk bhai,sometimes tak cukup masa nak rehat,jadual asrama ketat sangat and kelas tambahan banyak sangat :( setiap hari ade kelas tambahan ,hari minggu pun ade yknowww.hmm,tapi aku tak pandaipandai pun sebenarnya,this is because im lazy baby,nanti bulan 5 no more mainmain and no more facebook baby :( bye,gonna deactive my facebook,aku sibuk bertwitter je sekarang.Hmmm,eh aku rindu EUNICK lah,rindu adik ganas aku.Kakak aku?tak rindu pun sebab we always text twentyfour hours :') hihihi.EH,aku dah kekeringan idea dah niii.tak tau nak update apaaaa .Kbyeee baby :*

i do miss my EUNICK and HYORIN much and much :*
Math may not teach me how to add love or subtract hate but it gives me hopes that every problem has a solution .